srijeda, 1. lipnja 2011.

Nove Provale Botova u CS

Najvece provale u istoriji CS-a ! HAHAHA 1. Provala Na dust2, ostali dva terora i jedan ct. Terori dosli do a sajta i tu krece drama. Ovako ide. Dead: Aco, el imas bombu? Aca: Pa naravno da imam. Dead: Pa postavi je! Aca: A gde da je postavim? Dead: Pa na ovaj crveni krug ovde! Aca:aha! Aca zatim uzima bombu, ali obicnu, ne c4 i baca na crveni krug kako mu je Dead objasnio, ginu obojica. Sledeca poruka: Dead: Admini, smanjite c4 time, mislim da ste nesto *****. Cim smo postavili bombu odma je pukla. 2. Provala Neki lik ima skor 0:11 Stoji u teroroskoj bazi... Pochinje kamper zone da mu oduzima helt lik vadi bombu baca pod noge i napishe Alaaahhhhhh 3.Provala Duskopro : RGM a jel sam ja terorist? RGM : nisi brate jos si ct Duskopro : ali ja ocu da sam terorist RGM : dule kucaj q tab enter i bices najak terorist Duskopro left the game 4. Provala Dodjite po taoce ili cemo da roknemo jednoga da vidite da se ne zezamo..

3 komentara:

  1. BUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH KOJI DEBILIII!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve izmisljotine... Ovu 3. "provalu" ste lose izmislili, da je taj Duskopro toliki bot sigurno bi pritisn'o "y" pa bi kucao to sto mu rekao, a ne da otvori konzolu koju mu nisu ni rekli da otvori i bas tu da kuca! Gluposti

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo 3 sam ja rekao jednom liku pita on kako da imam aim ja kazem otvoris konzolu na ` i kucas bind w quit on ulazi i kaze nemam ja kazem samo ti igraj...lik je izasao 14puta dok nije ukapirao i napisao mi sto si me cenzurisao......HAHAHAH JA SAM SE POKIDAO xDD

    OdgovoriIzbriši